Thursday, June 10, 2010

Kelas Tambahan Musim Cuti Pertengahan Penggal 1 - hari ketiga - terakhir

Hari Selasa 8 Jun 2010 adalah hari terakhir kelas tambahan untuk musim cuti pertangahan penggal pertama 2010. Seperti biasa, mulai 8.00 pagi - 10.00 subjek BM dan 10.30 - 12.00 subjek maematik.

Kehadiran hari ini:

BM - 18 orang

MT - 19 orang.



BM- Masih lagi latihtubi perkataan vokal berganding. Tujuan diambil kemahiran yang ' tinggi' kerana pada kebiasaannya kemahiran 29 dan 30 ini tak sempat nak 'habiskan' dikelas biasa waktu pagi.

MT - Masih lagi latih tubi menyelesaikan masalah darab berpandukan jadual darab yang disediakan.



Rumusan Kelas Tambahan Musim Cuti Penggal 1 2010.

1. Program seumpama ini perlu diteruskan lagi pada masa akan datang kerana rasionalnya kalau murid cemerlang yang ditarget 5A pun dibuat kelas tambahan, apa lagi anak-anak pra istimewa ini, lagilah patut dibimbing melalui kelas-kelas tambahan seupama ini.

2. Kehadiran sangat menggalakkan dan untuk penjadualan pada masa akan datang, murid tahu 2 dan tahun 3 perlu diasingkan; samada diajar oleh 2 org guru didua kelas yang berasingan atau dibuat pada hari yang lain.

3. Pemilihan murid perlu lebih teliti. Murid yang dikenalpasti telah mencapai gerd 'C' dalam UBB perlu dikecualikan dari kelas tambahan. Ini untuk memberikan lebih tumpuan kepada murid lain yang masih ketinggalan.

4. Terima kasih Allah kerana memberikan hambamu kekuatan untuk mengendalikan kelas tambahan ini dan terima kasih ibubapa yang sudi menghantar anak-anak ke kelas tambahan. Istimewa untuk anak-anak kelas tambahan; terima kasih kerana hadir dan memberikan tumpuan semasa p&p, semoga usaha kita dinilai sebagai ibadah dan diberi ganjaran yang selayaknya.



Rumusan kehadiran selama 3 hari seperti di bawah.




Klik imej untuk paparan yang lebih jelas.

No comments:

Post a Comment